Avon Care крем-грижа за лице, ръце и тяло

Здравейте хора :) !

В последно време съм на вълна масла, кремове  и въобще дълбока хидратиращи продукти за тяло. Много съм се запалила по тях и все повече се пристрастявам, тъй като кожата ми е суха през студените месеци и като изключим медицинската козметика, която ползвам понякога ми се иска да се поглезя с нещо по- така, както се казва хаха. Обичам маслата за тяло, които са с аромат на какао, ванилия и общо взето всичко сладко. 
В такъв момент съм и сега и съм абсолютно обсебена от крема за тяло, ръце и тяло на AVON с какаово масло, който поръчах от   http://www.enzo.bg/   . 
По този продукт ме запали моя приятелка ( поздрави Илонка :* ),  която няколко пъти го използва пред мен и ароматизира трайно всичко около нея включително и стаята. Разкошен аромат!


Нямах търпение да пристигне, за да си го използвам, защото в момента в който и аз използвах от нейния исках да го притежавам възможно най- скоро. 
Освен ароматът, този крем за тяло има тооолкова богата хидратация, че напълно получава правото да е на едно стъпало с медицинския ми крем и през последните седмици го използвам непрестанно не само за тялото, но за ръце, ходила, та на моменти и по лицето в най- сухите зони. Да, той е подходящ както за тялото, така и за ръце и лице, което е повече от страхотно и ме кара да го харесвам все повече, понеже много обичам такъв тип мултифункционални  продукти.
Нанасям го всяка вечер след баня по цялото тяло и повярвайте ми, това е рай за сетивата! 
Този крем има уникална текстура, която буквално кожата поглъща и усещането е сякаш, че кожата получава витамини, които подобряват състоянието и драстично, и най- вече я кара да се чувства мека, подхранена и наситена с  аромат.








Ах този аромати, пак ми е в главата :D. Просто е умопомрачителен. От начало си въобразявах, но в последствие усетих, че ароматът попива освен в кожата ми, но и в дрехите ми. И като казвам това нямам в предвид, че попива в дрехите и едва ли не не не прави абсолютно нищо, а точно обратното. Толкова е силен ароматът, че пижамите ми и спалното бельо ухаят на какао. Същото се случва и с дрехите, които нося през деня и съблека вечерта :). 
Как да не обича човек такива кремчета? Освен, че се грижат за кожата, се грижат и за самочувствието до известна степен, защото на кой не му е приятно да усеща кожата си арматизирана с уникалния какаов аромат и по този начин човек се чувства буквално "добре в кожата си". 
Вече ви казах, че текстурата е много приятна и буквално се маже с лекота по кожата. Разнася се много лесно и попива моментално, което печели още 1 точка към останалите :).
В момента го използвам и като крем за ръце, когато съм си у дома и обмислям някакъв вариант, в който да си обсипя в кутийка и да си нося с мен в чантата, защото разбирате не мога да помъкна с мен голямата кутия, а обичам прекалено много, за да го ползвам само у дома :) хаха!

Надявам се да съм ви била полезна с мнението си, пишете ми, ако и вие обожавате тези продукти, с този аромат и още повече  Avon Care крем-грижа за лице, ръце и тяло !

Коментари

Популярни публикации