Bourjois Air Mat матиращ фон дьо тен

Здравейте!
Днешният пост е резултат от положителното ми мнение за един не толкова изпозлван по принцип продукт.  За моя огромна изненада,  попаднах на страхотен продукт от декоративната козметика, и за да съм по - точна става въпрос за фон дьо тенът на Bourjois Air Mat , който матира кожата.




Интересното в случая е как точно попаднах на него, тъй като подминавам използването на този продукт доста често, да не кажа и по официални поводи.  Моя приятелка си беше купила този фон дьо тен и думите и към мен бяха " Малее открих уникалния фон дьо тен, задължително трябва да го видиш". Аз разбира се започнах да я разпитвам кой е, какъв е, за каква кожа е и така нататък, и в последствие се оказа, че той е с матиращ ефект, което по принцип аз харесвам в този тип продукти.
Bourjois правят много добри продукти и са утвърдена марка на пазара, и през годините съм пробвала доста техни продукти, включително и фон дьо тени, които са страхотни.
Оказа се, че и този е такъв и това, че е с матов завършек ме грабна още повече.
Още когато го видях нанесен на лицето и си казах, че задължително трябва да го имам. 
Оказа се, че освен супер сладката опаковка и уникалния аромат, който има този продукт работи най- добре от всички останали подобни продукти до момента. Всички фон дьо тени, които съм пробвала до сега с матов завършек (каквито си и търся, понеже съм с мазна кожа) или са били прекалено тежки за кожата ми, или предизвикват пъпки, защото запушват адски много кожата ми, или правят така известната "маска" на лицето и като цяло не съм попадала на перфектния продукт. Е вече го имам :) .
Много е добър, много, многооо ! Обожавам както казах приятния му аромат и текстурата му, която се нанася с лекота по кожата независимо какво използвате- четка, гъбичка, та дори пръсти. моят цвят е 03 Light Beige Прелива се много лесно на кожата,  и начинът по който изглежда кожата ми с него е разкошен. Стои много естествено и свежо, и в никакъв случай изкуствено. Не пресушава кожата, нито е прекалено тежък и лично при мен не е предизвикал никакъв проблем  върху кожата ми. Покривността е средна, и спокойно може да се "наслагва", докато се стигне до желаната покривност.

При мен всичко се получава от първото нанасяне с не много количество, което при мен го прави и икономичен. Има много добра издържливост, аз лично го използвам с база под него   и туширам с пудра и всичко е 6+.

Тук  на места съм туширала с пудра, но предимно се вижда покритието на фон дьо тена.
Много ме радва фактът, че успях да си намеря най- подходящия продукт за мен, защото искам да ми пасва колкото си може по- добре, а не просто да има нещо на лицето ми, пък каквото ще да е. И в момента не го нанасям постоянно, но знам, че когато трябва да съм " по-  представителна", в несесера си имам качествен продукт :). За мен това е важно.
Надявам се да съм била полезна с тази статия, защото аз лично често чета подобни, с надеждата, че ще открия моят продукт, но е ето, че вече го имам. Все пак, ако и вие имате кожа склонна към омазняване и използвате матиращ фон дьо тен, то ще се радвам, ако ми оставите коментар какъв продукт използвате и какъв е опитът ви с този тип козметика :)!
Поръчах го от тук http://www.enzo.bg/

До скоро! :*

Коментари

Популярни публикации