Bioderma Atoderm крем за ръце за много суха чуствителна и атопична кожа

Здравейте! :)

С настъпването на есента и разбира се нормалната промяна на температурите и въобще климатът, идва ред на така познатата промяна в козметичните продукти и изобщо навици.
Някак си  всеки сезон си има плюсове и минуси, и например ако през топлите месеци съвсем спокойно можем да пропуснем  някои хидратиращи стъпки без да е "пагубно" за кожата (било то лице, тяло...), то през по- студените дни това поне за мен е невъзможно, и като казвам невъзможно това е доста силно казано, но определено е усложняване на живота :).
Хидратирането на ръцете ми беше стъпката, която пропусках от може би април месец. Може и да се е случвало един-два пъти през този период да ми се е налагало и това е било през ваканцията, когато кожата от солената вода буквално ми изсъхваше и оставаше един такъв неприятен и ужасяващ момент, в който ръцете ми бяха окайващи.

Та това е...  за добро или лошо, отново дойде този момент на годината, в който откривам маратона на тестване на кремчета за ръце :) хах !
Нуждата да си купя нов крем беше провокирана от студа напоследък, който буквално за няколко дни съсипа ръцете ми, честно хора... Бях забравила какво е това да се измиеш и вместо свежест да усещаш, че кожата на ръцете ти все едно я няма, а си с някакви ръкавици. Така започнах да се чувствам и за мен това е SOS моментът, в който трябва да започвам "голямото мазотене" :D. 
Продуктът, на който се спрях както вече сте видели и в заглавието на публикацията е Bioderma Atoderm крем за ръце за много суха чуствителна и атопична кожа. Той е стар мой познайник в борбата със сухите ръце, разбира се не оприличавам кожата си на атопична, но ако наистина търсите крем, който да си струва и върши перфектна работа, то това е той. Поне за мен.
Използвах го и миналата година, когато ми беше препоръчан от приятелка, която имаше доста проблеми със сухата си кожа.
Обожавам крема, понеже е доказан, че действа. Гледаме постоянно всякакви реклами на подобни продукти, които едва ли не трябва да подмладят ръцете ни, но накрая всичко се оказва маркетинг трик. Тук обаче, продуктът работи и все пак зависи какво очаквате. Аз искам да усещам комфорт на ръцете си, да са мекички, да не се напукват или изприщват от студа, да не ми е прекалено мазна формулата и да оставям следи навсякъде. Всичко това действа безотказно при мен.
Консистенцията на крема е много нежна, попива лесно и е супер икономичен. Подходящ е и за най-сухата кожа, и за най- студеното време и това е повече от прекрасно :) .
Опаковката е много удобна за носене в дамската чанта, и  е навсякъде  с мен. Аз лично използвам крема и за омекотяване на кожички около ноктите, когато имам нужда и отново получава 6+ . 
С няколко думи мога да кажа, че обожавам такива продукти, които купуваш, но знаеш, че са 100% ефикасни , и когато имаш проблем, знаеш, че може да разчиташ на тях. Такъв е и крема на Bioderma, който се очертава, че ще ми е един от най-добрите козметични приятели през зимата :)!
Поръчах го от ТУК

Коментари

Популярни публикации