Bioderma Atoderm балсам за устни

Здравейте :) !

Днес е време за още един много, много любим продукт през последния месец. Продукт, който отново е доказан във времето и прибягвам до него, когато искам наистина качествена грижа и 100% действие. Днес искам да ви представя балсамът за устни, на който аз залагам най- вече през зимата, и в някои екстремни ситуации (пресушаване от смяна на климат, излагане на слънце, предпазване от някое изсушаващо червило). 
Открих   балсамчето за устни на Bioderma Atoderm, който е от серията предназначена за много суха кожа миналата зима, когато имах огромен проблем със сухотата на устните ми. 
Студът определено се отразява страшно много на устните ми, както предполагам и на повечето хора. Ако не предприема определени мерки още в началото, когато усетя на къде отиват работите, чашата прелива и ми се налага да внимавам дори при усмивки, защото в противен случай устните направо ми се цепят.
Доста време съм се лутала между подобни продукти  и балсамите за устни, които са ми помагали наистина са били значително малко пред тези, които просто трупам, защото не съм виждала никакъв резултат и накрая подарявам или изхвърлям.
Всичко при Bioderma Atoderm балсамчето е съвсем, съвсем различно.
Първо, че грижата за кожата, която Bioderma Atoderm  предлага е наистина на ниво (поне това е моето мнение на база продуктите, на които съм попадала и никой до сега не ме е разочаровал),  второ че като цяло самата серия Atoderm  е предназначена за наистина една доста "по- мощна" хидратация.  Точно по тази причина, когато искам нещо по- интензивно, залагам на тази серия- било то крем за ръце, лице и в случая устни.
Харесва ми това, че този балсам за устни буквално попива в тях при нанасяне и чувството е уникално. Веднага се усеща мекота, някак овлажняване и изпъване на устните. Ефектът е траен и не е както при други подобни продукти устните да са хидратирани само докато не се изтрие продуктът. Тук всичко остава. Първите дни ( зависи колко зле са устните) нанасям след всяко хранене, пиене на вода и най-вече излизане навън. След това, когато устните се стабилизират само поддържам при нужда ( 2-3 пъти дневно). 
Наистина това е моята тайна през студените месеци и ви приканвам, ако си търсите някакъв подобен продукт да пробвате  този :). 

В повечето случаи, когато искам да използвам някое матиращо червило всички знаем колко макар и красиво и модерно е пагубно за устните. Свикнах преди да нанеса червилото, да ексфолирам устните си, след което да ги намажа с балсама на Bioderma. Изчаквам известно време, докато гримирам останалата част от лицето си, и след това потупвам съвсем леко със салфетка устните си, за да отнема непопилата част от продукта и нанасям червило. По този начин устните ми остават непокътнати и си спестявам доста грижа след това :). В този ред на мисли вие използвате ли някакви подобни трикчета, с които да предпазвате устните си от това брутално пресъхване след по- матовите червила? 


Аз поръчах от тук : http://www.enzo.bg/

Коментари

Популярни публикации