Silk'n SonicClean уред за почистване на лице

Здравейте :) !
Днес съм тук с новата ми любима придобивка този месец. Признавам ви, че именно от нея съм най- обсебена и определено се разминава от представите ми, които имах първоначално и бяха провокирани от друга моя подобна покупка.
Днес искам да ви представя електрическата четка за почистване на лице Siln`n Sonicclean .
Преди известно време се бях купила почистваща електрическа четка, която си харесвах наистина много, но ми беше "принудително взета" от моя приятелка :D! От тогава бях в чуденка каква точно четка да си поръчам- дали отново да заложа на стария модел, или да си купя четката за почистване на лице Silk'n SonicClean, която наистина исках, но когато си поръчвах старата я нямаше налична.
Както вече знаете заложих на Silk'n SonicClean , която поръчах от http://www.enzo.bg/   и в момента съм в еуфория от може би месец хах :).
Това е наистина един от "уредите за разкрасяване"(ако мога така да ги нарека), която всяка една жена трябва да притежава. 
Разликата между това да почистиш лицето си с тази четка и въобще каквато и да е било подобна и между това да разчиташ единствено само на ръцете  и измиващ продукт е огромна.
Още след първото ми почистване с нея, впечатление ми направи това, че се усеща и вижда драстична разлика. Порите буквално са "отпушени" и кожата е почистена толкова перфектно, че сякаш си внушавах, че дори и малките петънца (белези, пигментни петънца) са изчезнали.
Четката е сравнително мекичка дотолкова, че да може наистина да почиства, а не да гали кожата. Маха се лесно от тялото на машинката, и има още една резервна четчица. 

Самият уред има две степени на работа- слаба и по-мощна. Аз лично използвам по-силната степен, защото с нея усещам кожата си най-добре, но ако имате чувствителна би следвало да заложите на ниската степен. 
Има таймер от 60 секунди, като би следвало да се отделят по 40 секунди на бузките (по 20 на всяка) и 20 на Т-зоната. 
Използвам с няколко измивни продукта, но най-лесно се получава с някаква пяна. 
В момента кожата ми  е като кадифе и се чудя как съм издържала без такава четка.
Ако вие се чудите дали да си купите, то моят съвет е ако имате възможност наистина да инвестирате в такава четка, защото после ще ви се отблагодари стократно! Наистина :).
По принцип за този тип четки казват, че при редовна употреба се забелязване на свиване на порите, не знам до колко е вярно, тепърва ще разбера, но съм склонна да го вярвам, защото аз забелязах разлика в кожата си от първото използване.
Срещала съм различни мнения относно това колко често трябва да се използва четката за почистване, а аз лично я използвам всяка вечер и кожата ми се чувства много, много добре.
Относно комплекта четката идва с поставка, зарядно, с 2 глави ( от които едната е резервна). На мен в случая ми липсва някакъв несесер, като допълнение в комплекта, понеже ми е много трудно да намеря такъв, който да пасва на четката идеално, за да я взимам с мен, когато пътувам. Единствено това ми е забележката :). 
Като заключение ще отбележа- това са най-добре инвестираните ми пари!




Коментари

Популярни публикации