Bath & Body Works Brown Sugar and Fig тоалетно мляко за тяло за жени

Здравейте на всички :) !!!
Минаха празниците, и дойдоха новите любимци за месец декември.
Събраха се доста подаръци, лични глезотии, нужни покупки и неща, които отново се озоваха при мен по чиста случайност и съм много нетърпелива да ви разкажа за най- любимите ми неща :).
Днес започвам с така известния лосион за тяло, който е уважаван от много блогъри и влогъри - Bath & Body Works Brown Sugar and Fig тоалетно мляко за тяло за жени.
Исках този продукт от страшно многоо време и отново благодарение на   http://www.enzo.bg/   успях да се сдобия с него, и днес да ви говоря за него !
Някои казват, че този лосион за тяло не е нищо особено, и че е два ли не си е чиста проба глезотия, ненужно пилеене на пари и с какво ли още не съм се сблъсквала в интернет.
Не е тайна за никой и че това е един от най-предпочитаните продукти за тяло, който всяка жена трябва да пробва поне веднъж в живота си :Д хаха .
Когато видях, че enzo.bg   го имат в наличност просто знаех, че това ще е един от коледните ми подаръци от мен за мен. Поръчах го и ако трябва да съм честна отдавна не ми се е случвало да се вълнувам толкова много за някаква пратка. Напоследък все по-често нямам абсолютно никаква тръпка за каквито и да е било пратки, които си поръчвам сама, и явно това се дължи на излишното прахосничество, което се стремя да овладея. Точно в тези моменти човек иска да получи и опита всичко, да притежава всичко, независимо от това дали е нужно или не. Точно тези кофти моменти обезсмислят  истинската радост за нещо, което очакваш наистина с нетърпение, както стана и с този лосион. 
Първо искам да отбележа изключително готината опаковка на лосиона на Bath & Body Works.
Тя изцяло отговаря на моите стандарти
За аромата просто нямам думи. Наистина се създава илюзията, че нанасям на тялото си някакъв десерт, може би крем карамел, но мноооого захаросан хаха. Разкошен аромат, разкошна консистенция. 
Разнася се супер лесно, попива много бързо, което за мен е от голяма важност, тъй като най-отвратителното ми нещо е да се намажа с някакъв лосион за тяло и независимо колко хубав е, колко хидратиращ е, налага ли се да чакам белия филм да попие просто не се занимавам и автоматично преминава в графата "не харесвам". 
Както казах с този продукт нямам такъв проблем, даже бих казала, че попива дори много бързо и сякаш кожата направо го "изяжда" и остава едно такова впечатление, че трябва да нанеса още, но това е провокирано според мен от моята алчност.. така че .. :) . 
Разкошен! Ако трябва да го опиша точно с една дума, това е тя - РАЗКОШЕН. 
Като се започне от опаковка, минем покрай аромат и завършим с ефект и комфорт, който дава. Това е .
В следващата статия съм ви подготвила още нещо свързано с Bath & Body Works,  и се надявам, че ще ви бъде интересно да прочетете :). 
Ще се радвам да ми напишете в коментар какво е вашето мнение за марката и като цяло, ако сте пробвали продуктите с какво впечатление сте останали, кое ви харесва, кое не и защо не да ми предложите нещо :)). Определено жаждата ми за нови неща от марката ми се засили, така чее ще се пробват още неща хах.
До скоро :*

Коментари

Популярни публикации