Bath & Body Works Cinnamon Sugared Donut ароматна свещ

Здравейте! :))
Така като се замисля, не съм ви разказвала никога за една моя много стара пристрастеност към свещи. Истината е, че все още ги обожавам,  но през въпросния период имаше случка, която ми повлия наистина много, и от тогава до ден днешен някак си избягвам купуването на свещи и съм малко по-резервирана. Напоследък обаче, манията ми отново взе да се обажда хаха.
Все повече  ми харесва да виждам свещи по магазините, а и да ги купувам.
От наистина супер много време се канех на няколко свещи от различни марки и най-вече на Bath & Body Works Cinnamon Sugared Donut. От както ги има в http://www.enzo.bg/    се канех да си купя и реших спонтанно да я поръчам  заедно с още няколко неща от марката, за които също ще прочетете в други статии :).
Оказа се, че точно тази покупка ме зарадва супер много,  и ми влезна в употреба покрай празниците, които минаха и сега си я използвам с огромно удоволствие.
Истината е, че ароматът и е брутален! Мирише ми точно на Коледа, мирише ми на сладкарница, на най- вкусните неща ^_^... ох така като се сещам и ми се иска да си я запаля :).
Води се, че мирише на понички, канела и така нататък, но на мен лично ми мирише на бисквитки и то определени бисквитки- карамелени. 
Опаковката на свещта е качествено изработена, което както знаете обожавам. В това отношение Bath & Body Works са напълно изрядни, като се базирам на опита ми с техните продукти, които аз имам. Имат някак си техен почерк в опаковките и дизайна и качеството, което ми  харесва много. 
Искам да ви кажа, че свещта е много икономична, това ми направи впечатление още първата седмица от  ползването. Предполагам знаете как е по празниците, иска ни  се всичко да е уютно, топличко, миришещо на вкусно, на празнично :)...  И в такива дни не искам нищо друго освен да си стоя вкъщи с любими хора, любими вкусотийки, филми и любими свещи. Така се превърна в любима и тази и абсолютно целия декември се пали всяка една вечер подред, и по празниците и през деня.
Както казах икономична е много, а относно до ароматизирането на въздуха не е някаква драстична промяна, но се усеща много приятно особено, ако гори повече от час-два. 
Всички вкъщи са луди по тази свещ и ме карат да купя още, така че си направете сметка :Д :)
Обичам свещи, но искам когато купувам да са максимално качествени и тествани преди, за да знам, че си струва. Не съм привърженик на нещо, което виждам за първи път, струва куп пари и не знам въобще за какво иде реч ( освен ако се отнася за козметика :Д) , но в случая се доверих на много чуждестранни блогъри, които ги хвалят и определено не сбърках :).
Ако имате някаква любима свещ ще се радвам да ми препоръчате, понеже както казах рядко обичам да купувам " на сляпо", предпочитам някой да ми препоръча. 
Та сега съм на тема свещи, така че в следващите месеци може да четете за още любимци или разочарования хаха :)!
До скоро :*



Коментари

Популярни публикации