Eucerin Dermo Purifyer почистваща вода за проблемна кожа, акне

Здравейте :).
В тази статия днес ще ви разкажа малко повече за тоника ми за лице, който ползвам в момента.
Имаше определен период от време, в който въобще не използвах никакъв тоник. Бях го изключила много отдавна от грижата си за кожата. В последствие започнах  да използвам на негово място различни термални води, които ме освежаваха много добре, особено и през лятото.
 Напоследък кожата ми е покъртителна благодарение на сесията ми, която и разказа играта.
Цялата ми кожа се раздразни, нон-стоп ми се появяваха пъпки, черни точки... Наистина стреса ми изби по лицето. Реших, че е време да взема нещата в ръце и да премина към малко по- особена грижа и като цяло продукти. Започнах проучване в блогове, форуми, статии и стигнах до извода, че един от продуктите, които трябва да си закупя е тоник, който да е със специално действие за проблемна кожа.
Стигнах до решението да си взема тоника за проблемна кожа на Eucerin Dermo Purifyer , защото ми беше препоръчан от приятелка, а и в интернет имаше доста добри отзиви от блогъри и въобще хора, които са имали проблеми с кожата.
Самият тоник си е стандартен, няма нищо по-особено от другите, които съм използвала. Има почти недоуловим аромат, който в никакъв случай не е неприятен. Нанесен на лицето известно време оставя един лепнещ слой, който като попие в кожата изчезва.
Почиства много добре кожата, определено след нанасянето му се усеща свежест .
Използвам го сутрин и вечер и забелязах, че в началото, когато започнах да го ползвам  изведнъж ми излязоха доста пъпки, което може би е било изчистващ ефект. За сега не забелязвам други странични ефекти.
Що се отнася до порите, тоникът определено ги свива, и се забелязва.
Прави ми впечатление, че е доста икономичен. Ползвам го от доста време, а почти не е мръднал.
Исках го главно заради салициловата киселина, която на моята кожа се отразява много добре в
критични ситуации. Забелязвам също така, че подпомага заздравяването на пъпките. Почиствам лицето си сутрин и вечер на измито лице преди крема.
Дано да съм ви била полезна :), до скоро !

Коментари

Популярни публикации