Makeup Revolution Eyes Like Angels

Здравейте :)
През последните години тествах доста различни видове сенки, от които много ми харесаха, но и много, които така упорито производителите им се опитват да "докажат" на пазара, аз отписах и отрекох. Преоткрих много палитри, които са на перфектна цена достъпна за всеки.
Днешната ми статия е свързана точно с  един такъв продукт, който е на много достъпна цена, със страхотно качество и идеален за различни видове гримове.
Ще поговорим днес именно за палитрата на една моя много, много любима марка за гримове, която е среден клас, но по нищо не отстъпва на много други  професионални марки за грим. Това е Makeup Revolution, а палитрата за която говоря е Eyes Like Angels.
Страхотен сет от най-различни нюанси сенки, които благодарение на тях могат да се направят страхотни различни цветови комбинации грим.
Тази палитра разполага както с нежни и светли нюанси, така и с тъмни, и ярки цветове, които като цяло са в двете крайности.
Тази палитра е една от най-любимите ми, защото както споменах има различни цветове, което за мен е голям плюс, понеже обичам да имам една палитра, в която да разполагам както със сенки, с които да си правя ежедневен грим, така и със сенки, които да са подходящи за по-вечерен или така казано официален грим.
Това е  една и от причините толкова много да харесвам именно тази палитра, защото когато ми се налага да пътувам някъде, слагам я в чантата си и не мисля за всички останали малки палитри, които с някои си правя дневния грим, с други използвам за вечерния, трети пък използвам само един цвят... Тези сенки са така комбинирани, както често обичам да казвам, все едно е направена за мен :).
Що се отнася до качеството, то е меко казано невероятно. Първо, че за ценoвия  си клас, Makeup Revolution се славят с много качествени продукти и дори познавам гримьори, които работят с тяхната козметика.
Сенките са много пигментирани, много наситени със цвят, не се разпрашват, не се ронят. Нанасят се с лекота по клепача и въобще са перфектна алтернатива за хора, които все пак обичат да се гримират, но не са професионалисти.
С тази палитра най-често си правя опушен черен или кяфяв грим, и просто обожавам точно тези и цветове.. Може да се акцентира в грима и с розовите, зелените и останалите цветове и се получава страхотна колаборация. Има дни, в които не искам нищо повече от телесен цвят на целия клепач, и тънка очна линия, и отново прибягвам пак до тази палитра. С една дума мога да кажа, че това е най-използваният от мен в тази категория грим.
Обмислям закупуването и на друга палитра от тази марка, но винаги ме възпира точно това, че не намирам смисъл да я купя, защото точно в тази имам всички нужни за мен цветове, които аз използвам и ми влизат в положение.
Ако и вие искате сет от сенки, които да са подходящи буквално за всичко, то това е решението. Съветвам ви да пробвате, и ако не ви харесат всички цветове, то гарантирам, че 70% от сенките
 

Коментари

Популярни публикации