Почистващ пилинг- Clinique Clean

Здравейте приятели :)!
Как обичам, когато дойде този момент, в който отдавна търся някакъв продукт, в опит да намеря идеалния, който се доближава до идеята ми изпробвам различни неща, някои хубави, други не. И идва култовия момент, в който след дълго издирване на подходящия продукт за моята кожа и моите желания го откривам и нямам търпение да ви се похваля и да напиша за вас първите си впечатления!
Така се случи и днес. Нямах търпение да напиша точно този пост, защото след дълго време лутане и търсене на пилинг, който да си пасне идеално с моята мазна кожа, предразположена към черни точки и с изразени широки пори на места. Ето, че го открих- пилингът за мазна кожа на Clinique Clean, без който не мога.
За мен няма нищо по-красиво от чистата и здрава коса, и от чистата, здрава и сияеща кожа на лицето. Винаги това са двете неща, на които обръщам най-голямо внимание, особено що се отнася и до мен. Разбира се  има стотици хиляди причини това да не зависи от нас и каквото и да правим да не може да имаме горе посочените, но винаги трябва да се стараем да намерим причината и продуктите, с които да  си помогнем. Така се случи и с този продукт.
Много отдавна имах нужда от нещо ексфолиращо, което да почиства кожата ми както се казва до блясък и да остава усещането на бебешка кожа. Попаднах на тестер на почистващия пилнг за мазна кожа на Clinique Clean, който пробвах от чисто доза любопитство и благодарение на моя почивка, в която се бях снабдила с повече тестери, за да не нося с мен пълноразмерната си грижа за кожата.
След целодневна разходка из красиви места, нанасяне постоянно на слънцезашита на лицето и в комбинация с бруталните жеги, бях сигурна, че вечерта ще имам нужда да си изтрия лицето направо с едра сол... Толкова замърсена не си бях чувствала кожата. Отворих си тестерчето и с удоволствие открих, че това е продукт, който търся от години в перфектната си формула, и че може би ако не го имам в пълноразмерен вариант, ще загубя много.
Определено това, което трябва да знаете е, че задължително трябва да имате поне комбинирана кожа, защото със сигурност ще ви изсуши кожата, ако сте със суха. При мен е страхотен, отстранява всичко излишно от кожата, буквално тушира омазняването, и смея да твърдя, че никога не съм си чувствала по- чиста кожата. Не знам дали си въобразявам, но виждам разлика и в порите си, изглеждат някак си по-малки, възможно е да е и от други продукти, които използвам и в комбинация с този да е супер резултат. Но определено има разлика.
Консистенцията на продукта е фина (поне моят усет е такъв, на база моята кожа), за мен е перфектна. Икономичен е, не се пени, нанася се лесно и задължително на мокра кожа, защото в противен случай протрива. След него кожата сияе, наистина хора!
Използвам го 3 пъти в седмица, но е препоръчително то 1 до 2, просто в моя случай, кожата ми има нужда от повече ексфолиране. След него нанасям тоник, после хидратиращ крем и всичко е супер. Не ми създава проблеми, не възпалява, уникален продукт.

Коментари

Популярни публикации