Нежно докосване от корейската марка Erborian- любимци в грижата ми за кожата.

Здравейте :) !
Може би преди време забелязахте, че във фейсбук страницата ми отразих снимка на продукти от корейската марка Erborian, които ми бяха много любезно предоставени за проба.
От тогава, до днешна дата имах перфектното време, ситуации, климат, сезони и т.н. за да придобия правилните впечатления относно продуктите, които ми бяха изпратени.
Съвсем накратко искам още в началото да ви кажа, че това са тоталните ми любимци в грижата за кожата ми и по-специално за нейната хидратация... Ако ви е интересно и съм предизвикала любопитството ви, продължавайте да четете :) .


Продуктите, които тествах са  кремчетата  Erborian Yuza Sorbet Night и Pink Perfect Creme.
Истината е, че използвам тези продукти още от края на есента, минах през зимата и сега вече и пролетта, което означава, че кожата ми е била в различни състояния, влияела се е от различни климатични условия и въобще с една дума буквално тествам кремовете по всякакъв начин, и смея да твърдя, че изградих доста точно и ясно мнение относно тях. :)


Нека ви разкажа първо за  Erborian Yuza Sorbet Night.  
Ако трябва да опиша продукта с едно изречение, то ще е следното: " Най-нежният крем, който се разтапя върху кожата, и тя изпива всичките му полезни съставки и сияе." Абсолютно тотален любимец, който не спирам да използвам от есента.
Самият крем има изключително много витамини и антиоксиданти, които кожата "изпива" на момента, в който се нанесе на лицето. Никога кожата ми не е била по-хидратирана и никога не съм забелязвала такава промяна в нея. Кремът е предназначен за нощна грижа, но истината е, че доста често съм го използвала и през деня.  Препоръчителната възраст, за която е най-подходящ е 20-30, което мен ме устройва перфектно, тъй като съм на 22. Подходящ е за комбинирана и мазна кожа, каквато е и моята.
Предназначен е за "борба" с първите признаци на стареене и като цяло силно хидратиране и обогатяване на кожата с полезни съставки, което вследствие довежда до сияеща, еластична и най-вече добре изглеждаща кожа. Имайте в предвид, че ползвах крема в суровата зима, когато по принцип кожата ми се нуждае от по-специална грижа, но този път той ми беше напълно достатъчен.
Признавам ви, че месец след началното използване спрях да нося фон дьо тен. Просто не виждах никакъв смисъл излишно да затормозявам кожата си с мръсотия, при положение, че тя изглежда толкова свежа и "жива", буквално "жива"- нещо, което доста време не бях забелязала.  Няма да ви лъжа, че съм спряла изцяло употребата на такъв тип грим, но съм го намалила  до минимум, като се стремя в ежедневието си да не нося, а само по поводи( вечерни излизания и по- официални случаи, които изискват по-задълбочена грим- визия). 
Консистенцията на крема е уникална. Буквално се усеща като еликсир, който както по-горе споменах при допир с кожата тя изпива всичко. Нанесен на кожата, кремът дава усещането, че се нанася нещо воднисто и в никакъв случай някакъв скучен крем, с който сме свикнали. Точно това е едно от любимите ми неща в този продукт, че не е като останалите кремове. Той се отличава и то положително. 
Има много лек фин аромат, който е супер освежаващ и доста наподобява като цяло и на всички други корейски продукти, които съм използвала. Долавят се някак билките, и като казвам това не искам да си мислите, че се усеща аромат на мащерка и т. н. Нещо много специфично, което вечер успокоява, а сутрин освежава. 
Искам също така да спомена, че кремът е мноого икономичен. Като се има в предвид това, че кремът на допир с кожата е като "сироп", който попива, не е нужно голямо количество, което да се напластява по лицето, докато кожата се почувства еднакво хидратирана навсякъде. Вие сами виждате на снимката колко количество съм изразходила до сега и си направете сметка :).
На последно място, но не по значение искам да отбележа разкошната опаковка, която ако трябва да съм честна ме спечели на момента, в който го видях. Определено обичам такива продукти, до някъде са обещаващи още в началото :)...


Другият продукт, който имах възможността да тествам е Pink Perfect Creme.
Той е предназначен по-специално за дневна грижа, което ще рече дневен крем. Така го ползвам и аз, но  искам да ви кажа, че му намирам приложение  и за съвсем други цели.  Открих, че е перфектен за база за грим в моя случай, с моята комбинирана кожа. Много добре "попълва" разширените пори и дава една много добра основа за  останалата част от грима. Подхранва същевременно супер много, кожата сияе и се усеща много подхранена. За зимата ми беше малко лекичък за дневен крем и доста често го комбинирах с Erborian Yuza Sorbet Night и бяха перфектни. 
В момента ми е перфектен, и чувствам кожата си перфектно. Нанасям го за дневен крем и отделно като база, особено когато ми се налага да матирам кожата си и да се налага да е по-дълго време с грим.
Отново има лек аромат, който по никакъв начин не дразни и не се натрапва. Нанася се лесно и има леки озаряващи фини частици, които озаряват кожата и се получава много красив ефект. Като консистенция е малко по-гъст от горния крем, и се нанася една идея с повече внимание по лицето. Отново не мога да остана безразлична и към неговата опаковка, която отново е супер елегантна, изчистена и същевременно забелязваща се. 


Като заключение мога да отбележа, че това са моите TOP продукти, които използвам ежедневно. Много съм доволна, определено видях разлика в кожата си, и най-вече я почувствах. Изключително съм благодарна на Erborian, които за пореден път ми доказаха, че корейската козметика все повече започва да измества обикновената бяла козметика в шкафа ми.:)

Това е сайтът им, който ако желаете може да разгледате и да откриете още много интересни продукти за вашата кожа: erborian.bg/
Страницата им във facebookhttps://www.facebook.com/ErborianBulgaria/?fref=ts


Коментари

Популярни публикации