Loreal Paris Super Liner Slim


Здравейте красиви хора :))).
Днешният ми пост бе вдъхновен от типа декоративна козметика, която наистина си купувам доста рядко. Не използвам толкова често, и може би това е един от факторите да не инвестирам в нея. Разбира се, имало е и моменти, в които съм използвала всекидневно, както и в момента.
Говоря именно за така обичаната и почитана от повечето жени очна линия.
Преди години мога смело да кажа, че съм била доста обсебена от този продукт, с течение на времето и обстоятелствата, тя остана на заден план в грима ми и дори сведох използването и до минимум. Бях се пренаситила от това да отделям безкрайно много време( поне при мен е доста трудоемко) за да направя очите си красиви и еднакви... Беше ми доста трудно да открия перфектната за мен очна линия, говоря и като начин за нанасяне и като качество.
Пробвала съм доста методи за нанасяне- гел очна линия, писец, четка... Може би имаше периоди, в които свиквах с някой метод, но идваше и моментът, в който започваше някакъв "бъг" в гримирането ми..
Разбира се , когато си правя грим за по-официален случай няма как да пропусна стъпката с очната линия, и именно това беше и причината да си поръчам очната линия на Loreal Paris Super Liner Slim.
Гримирах моя близка приятелка, когато тя пожела да и сложа очна линия, която скоро си е купила. Хареса ми как се нанася- с писец. Реших да си сложа от нея и с огромно удоволствие открих, че пасва идеално на ръката ми (лесно се работи с нея) и благодарение на това, се получава идеалното котешко око.            .
Първото, което ме грабна както казах е начинът, по който се нанася-  с писец. Свикнах много бързо, може би след 2-3 път ,когато си сложих вече не виждах трудности. Продуктът е с много добра консистенция- нито гъста, нито течна и с много, много пигментиран  цвят, който от първото нанасяне изглежда страхотно и не е нужно да се наслоява, за да се извади цвят. Не ми пари на очите, не ми дразни по никакъв начин. Изсъхва бързо на окото, което е много добре за това, че не се размазва.Единствения недостатък, който мога да отбележа е че след около 5-6 часа носене на грима, очната линия започва да се рони там където е нанесена най-тънко. Може да е нормално, но лично за мен това е малък недостатък. Рядко ми се случва да използвам очна линия или по -точно да попадна на такава, която да не ми дразни на очите, и същевременно да е в синхрон с ръката ми и да се справям лесно с нанасянето и. Мисля, че това ще бъде моят фаворит през следващите месеци, поне докато не се пренаситя отново :д. За сега я нанасям почти винаги в ежедневния си грим, защото свикнах с нея и се справям значително по-бързо от когато и да е било. Комбинирам я доста често със спирала, която да придаде обем и дължина на миглите ми и ярко розово червило :). Любимата ми комбинация forever!!

Коментари

Популярни публикации