Подхранваща маска за коса Macadamia Oil Extract Exclusive.

Здравейте прекрасни хора :).

Днешният ми пост е провокиран от  нов продукт, който си позволих да си купя и  тествам, тъй като:
1. имах нужда от нова маска за коса
2. реших да засиля грижата си за коса, или общо казано да и обърна повече внимание, и да изключа топлинната обработка.
3. от много време обмислях да си купя  нещо от Macadamia Oil Extrackt

Така и направих, поръчах си Macadamia Oil Extract Exclusive подхранваща маска за коса, която е предназначена за всички видове коса. Преди това четох доста мнения относно този продукт и още един, като се опитвах да преценя кой е по-подходящ за мен. Реших да пробвам тази, защото хубавото в нея е, че е предназначена за всички типове коса, което за мен лично е голям плюс, понеже често косата ми преминава през различни стадии, необяснимо защо. Има моменти, в които е доста суха, да не кажа ужасно суха, има моменти в които се омазнява много бързо, и има друг момент, в който решавам да я боядисам и тогава автоматично идват на дневен ред продуктите за боядисана коса :).
И така, след всички тези фактори стигнах до извода, че ще поръчам точно тази маска. Мненията в интернет бяха много добри, което ме окуражи. 
Истината е, че маската пристига в супер красива опаковка, което лично според моята преценка е супер, понеже доста от маските на пазара са в много скучни опаковки, което до някъде ме кара да се замислям, когато си купувам, дали тази маска не е толкова скучна и от към състав или по- точно дали ще се грижи добре за косата ми. Интересното за Macadamia Oil , е че има и страхотен състав без опасни съставки. 
Другото, което меко казано ме пристрасти към нея, е ароматът и... НЕВЕРОЯТЕН. Рядко ми се случва да се влюбя така в аромат на продукт за коса, понеже по мое мнение те доста често са сходни и рядко може да се открие нещо, което да е по- различно от останалите. Уникален аромат, който не е никак натрапчив, по-скоро дори лек, фин, но същевременно остава в съзнанието и в косата доста дълго време след измиване :).
Още след първото ми използване на маската, буквално се забеляза разлика в косата ми.
усетих я много по- мека от обикновеното, имаше блясък, изглеждаше толкова жива, че честно казано така не я бях вижда от лятото. Косъмът стои загладен, не се наелектризира и косата просто казано "живва". Благодарение на протеина в маската, косата се подхранва в дълбочина и дори след първото използване може да се види резултат. Имала съм досег и до други продукти с протеин, които са наистина добри. Та това беше още една причина да си я купя, понеже съставът е страхотен! В нея има и кератин, който пък възстановява косата в дълбочина, което  е още един важен фактор, за здрава и красива коса. 
Обожавам косата си от както използвам маската. Разресвам я много лесно без да ми е нужно да слагам кристали и т.п. , не се заплита, стои много леко и същевременно е повдигната с хубав обем. Просто е страхотна! 
Обмислям закупуването и на останалите продукти от серията :).

Коментари

Популярни публикации