theBalm Meet Matt(e) Hughes - любимото ми червило.

Здравейте страхотни :) !
Имам един въпрос? Има ли все още някой, който не е чувал за течните матови червила, които така добре улесняват живота на всяка жена, която обожава червилата, но е наясно с това колко грижа искат устните през целия ден, ако искате да изглеждат  като с току-що нанесено червило :)?
Казвам ви съвсем сериозно, БЛАГОДАРЯ на този, който е измислил това червило и този тип формула като цяло, защото аз се преродих от както използвам точно тези червила.
Пристрастена съм към тях, поради няколко причини:
- изглеждат супер готино, обожавам матовия им завършек
- нанасят се много лесно и равномерно 
- изсъхват и не оставят следи по чаши, при целуване, пушене и така нататък
- доста издържливи са (поне повечето от тях, или тези на които аз съм попадала)
- не изискват нанасяне след всяка цигара, хапка храна   и каквото още се сещате, след което трябва да се нанася обикновеното червило

Това са не малкото ми причини, поради които напоследък все по-често предпочитам матовите червила пред обикновените. Единственото, което не ми харесва е, че изсушават устните, но при правилна хидратация преди използване всичко си е точно.
Днес искам да ви разкажа за моя опит с течното дълготрайно матово червило на theBalm Meet Matt(e) Hughes.
Първо искам да започна с това, че тяхното червило, което имам е един от най- добрите продукти от този тип, които съм пробвала . Наистина theBalm са си theBalm, както обичам да казвам и за пореден път ми се вдигнаха в очите.
Аз имам нюансът Doting , който е типичен ежедневен цвят в NUDE- гамата, която е все повече нашумяла напоследък. Цветът спада и към оранжевата гама ,но на мен си ми е NUDE, като се има в предвид факта, че обожавам червилото да бъде цветно! 
Но спор няма, цветът е разкошен и си мисля, че би отивал на всяка една жена. Комбинира се добре с доста типове грим и е перфектен за ежедневието. 
Много пигментирано е и с едно нанасяне се прави перфектен цвят, но са моя сигурност аз нанасям и втори път, просто за мой комфорт. Пия кафе, хапвам и почти не се маха, и все пак зависи от устните, но при мен е бетон. 
Ароматът му е разкошен и дава приятно усещане при нанасяне. Нанася се много равномерно и плътно навсякъде.
Изсушава, няма как, но аз овладявам положението с предварително хидратиране на устните, особено и вечер. 
Това е моята алтернатива за "по-лек" живот,  и който носи червило всеки ден предполагам ще ме разбере. Освен всичко друго не мога да отрека, че матовите червила стоят супер секси на устните и някак си определено променят грима :). 
Имам и други подобни продукти на други марки, но от точно това червило съм най-много доволна. Meet Matt(e) ми издържа най-много  и ми харесва най- много точно неговия завършек. Има разлика, повярвайте ми. 
Сега съм решила да си купя още 2 цвята, които съм си харесала и ще ви държа в течение на страницата ми :).

Коментари

Популярни публикации