Avene Skin Care мицеларна вода за чувствителна кожа на лицето.

Здравейте :) !
Днес, за да напиша този пост ме вдъхнови новата ми мицеларна вода, която използвам от месец насам. .
От поне 2 години насам, използвам мицеларна вода всеки ден, като първо премахвам грима си с измивен гел, а след това минавам лицето си  с мицеларната вода, като гаранция, че съм премахнала абсолютно всички остатъци от грим. Доста често ми се е случвало и направо да отстраня целия си грим с водата, и именно затова държа тя да се справя перфектно  с това. От година използвах една и съща мицеларна вода, но реших да я сменя с нова и да тествам нещо различно.  Поразрових се в интернет и прочетох доста постове, които са свързани с различни мицеларни води и установих, че мицеларната вода на Avene  придобива все повече популярност.  Аз се снабдих с тази, която е 200 мл. тоест по-малката, защото не бях сигурна как ще се отрази на кожата, и дали ще ми хареса.
Самата серия на Avene "Skin Care" е предназначена за чувствителна кожа. Аз съм със смесена, но имайки се в предвид, че главно използвам този продукт за зоната около очите, държа тя да бъде максимално щадяща и нежна към кожата.
Новата ми покупка дойде точно навреме, тъй като старата ми мицеларна вода беше на края си и имах максимум за едно използване. Още в същата вечер я използвах и първото впечатление, което ми направи беше че не дразни окото ми. Колкото и клиширано да звучи, когато подбираме подобен продукт, това е може би един от най-важните, че дори и най- важният фактор за това, че продуктът е именно за нас. Доста често съм попадала на мицеларни води и разтвори за сваляне на очен грим, които толкова много са ми парели на очите, че директно съм изхвърляла и съм се връщала към тази, която използвам постоянно. Именно точно за това първото ми впечатление беше добро.
Водата сваля много добре грима. Не ми се "опъва' на спиралатa ни най- малко. Тествах я и с тежък грим, като и там  е също толкова добра. Попадала съм на мицеларни води, на които след използването им, ми се появяват пъпчици. С тази определено нямам никакъв подобен проблем. Отстранява добре и фон дьо тен, и с няколко думи почиства добре лицето.  Единственото, което мога да отбележа като малък недостатък е това, че не е много икономична. Разбира се ако разчитате само на нея при свалянето на грима си. Ако правите както мен, тоест първо измивам лицето си с измивен гел, а след това минавам допълнително с тампончета напоени с  водичката, всичко ще бъде окей.
Що се отнася до аромата, той е много фин, или поне аз си внушавам, че има, понеже надушвам всичко и търся аромат във всичко, но това вече е съвсем друга тема. хаха.. 
И така.. Като общо мнение мога да заявя, че мицеларната вода на Avene Skin Care ми хареса много, и за момента ще използвам нея. Отговаря на изискванията ми, които са:
- да не ми пари на очите
- да не се затруднява в махането на спирала
Бих ви посъветвала да я пробвате, ако имате нужда от нова вода, или просто както мен искате да разнообразите :). Мисля, че ще ви хареса!
 До скороо!

Коментари

Популярни публикации