GARNIER Skin Cleansing мицеларна вода за смесена към чувствителна кожа

Привет ! :)
Преди известно време ви бях казала, че съм в търсене на подходяща мицеларна вода, която главно да бъде подходяща за сваляне на очен грим, тъй като това е главния ми проблем, в свалянето на грима ми.
Задължително в рутината ми за премахване на грим първо започвам с мицеларна вода или друг подобен разтвор за да премахна спиралата, очната линия и евентуално по-тежък грим. След това задължително отново почиствам с друг измиващ продукт, който да ме подсигури, че наистина съм премахнала и последните остатъци от грим и кожата ми е чиста.
Ползвах дълго време розовата мицеларна вода на Garnier, тъй като ми е много бюджетна и същевременно сходна с други по-известни и използвани от много жени марки. Вършеше ми перфектна работа, защото е икономична и достатъчно добра, за да се справи дори с водоустойчив грим.
която си взех от чисто любопитство, тъй като съм доволна от тази, която е изцяло за чувствителна кожа. Както казах аз използвам главно за почистване на грим от очите и държа да е възможно най-лека и недразнеща, но същевременно да бъде и добре почистваща.
Новата мицеларна вода за смесена към чувствителна кожа установих, че ми действа много добре и като почистващо средство на цялото лице, но само сутрин.
Вечер задължително правя обстойно почистване на лицето с измивен продукт, но за да не пресушавам кожата си, сутрин като стана почиствам с едно тампонче напоено с мицеларна вода цялото лице и след това отново измивам само с водичка обаче.
Харесва ми, че тази мицеларна вода не оставя мазен филм около очите и лицето, защото съм попадала и на подобни продукти.
Мицеларната вода на Garnier  няма мирис, или дори и да има е нещо много леко и ненатрапчиво или както аз обичам да казвам просто мирише на чистичко.
Харесва ми много идеята на самата мицеларна вода, защото много улеснява и помага, особено когато си свикнала с нея и наистина не си представяш какво ще правиш без нея. Определено е много полезен продукт за всяка една жена. :)



Коментари

Популярни публикации