BENEFIT Ka Brow

Здравейте!
Днес ще ви споделя за един мой много любим продукт от много време насам, който използвам абсолютно всеки ден!
Аз съм от момичетата, които имат изключително редки и светли вежди, и в следствие на период от живота ми, в който бяха оставяни буквално с няколко косъма с времето те така и не пожелаха да се сгъстят.
Може би причината е главно в ген, защото съм пробвала какви ли не методи на сгъстяване - серуми за мигли/вежди , домашно приготвени смеси, които не ми помогнаха.
Така си и свикнах, но и като цяло никога не съм била привърженичка на така нашумялата "мода - дебели вежди". Не е за мен, и никак не  ми харесва. Особено, когато видя момичета, които никак не им отива...малко или много трябва да имаме реална преценка за себе си :).
В ежедневието си държа да подчертавам веждите си като се придържам към формата им, но държа да им придам плътност. За целта много години използвах обикновен молив за вежди, като във времето преминах на сенки за вежди.
Истината е, че това не са моите методи за подчертаване на веждите. Определено.
Моливът стои сухо, доста често и изкуствено. Някои от моливите, които съм използвала са били толкова сухи, че буквално са ми падали косъмчета от веждите.
Що се отнася до сенките, те ми стоят прекалено тежко и все пак си зависи от сенките, имало е и добри продукти, но не е най- комфортния ми продукт за използване.
Преди време много нашумя помадата за вежди на BENEFIT KA BROW . След хваленето в блог и влог средите и безброй прекрасни мнения на потребители реших да си я поръчам.
От тогава до ден днешен не съм спряла да използвам хора.
Уникален продукт! Уникален!
Харесва ми най - много това, че с помадата може да се работи така, че да се получи или много естествен вид, или доста по - силна визия, защото продуктът е толкова покривен, че без проблем можете да си начертаете буквално нови вежди, но може да се използва толкова леко, че просто да се получи ефектът, който аз желая, а именно подчертаване и попълване.
Моят цвят е 03 Medium   ми пасва перфектно, тъй като съм с черна коса.
Помадата идва с много удобна четчица, която наистина много улеснява използването и. 
Самият продукт изглежда супер готино и стилно типично за продуктите на BENEFIT.
Другото хубаво нещо е, че помадата е водоустойчива и наистина това предпазва от размазване.
Въобще това е един от любимите ми продукти в декоративната ми козметика, без който не мога, наистина не мога. Уникален продукт :).




Коментари

Популярни публикации