Carolina Herrera Good Girl


Здравейте приятели! :)
С идването на лятото ( който е любимият ми сезон) дойде и желанието ми да пробвам различни нови продукти за мен, които така да ме изтласкат към лятната вълна, да ме заредят с настроение и да дадат положителност в ежедневието ми.
Хубавото е, че точно в този период бях изпразнила доста от продуктите ми, които използвам в ежедневието ми и това беше добре дошло, тъй като имах възможността да изпробвам доста различни продукти.
Определено наблегнах на парфюмите, които напоследък все повече се превръщат в нова моя страст.
Без да искам "позаредих" няколко нови аромата, за които определено искам да ви разкажа.
Със сигурност сте чували за тях и може би ползвате, а аз определено съм обсебена.
Good Girl на Carolina Herrera определено е едно от най-обсебващите ме попадения. 
Нека първо да започнем с това как изглежда самия парфюм....Хора, това е може би най- уникалната опаковка, флакон или каквото е.... За мен е най-готината декорация на тоалетката ми + парфюм, хаха. Тази красива обувка е може би най-пристрастяващото нещо в парфюма.
Чувала съм дори мои познати да казват, че си купуват парфюма само заради флакона му. И не се замислям въобще върху това,защото е разкошна.
Освен флакона и самият парфюм си е много добър, определено. Подходящ е за жени, които обичат сладникавите аромати, защото определено е супер сладникав.
Интересното е, че ароматите, които харесвах определено са се променили, защото преди исках изключително силни и строги аромати, а сега повече ми харесват сладникавите, но задължително силни парфюми.
Такъв е и този. Определено запомнящ се и "натрапващ", но в най-добрия смисъл на думата аромат.
Кофти е, че имаше период, в който почти всяка трета жена ухаеше на него и беше станал доста масов, но няма как да обвиняваш някой, че е обсебен колкото теб хаха. 
Нотките, които долавям са изключително цветни като роза, жасмин. Има и нещо плодово определено. 
Като трайност е много добър. Иска ми се още една идея, но и на това съм доволна.
Нежен е, но както казах появите ли се с него няма как да останете незабелязани. Впечатляващ е.
Сигурна съм, че доста от вас са имали досег до него, и ще се радвам да коментирате какво мислите за него :).
Определено парфюмите на Carolina Herrera   са убийствени и напълно оправдаха отново мнението ми.


Коментари

Популярни публикации