Nivea Diamond Volume пяна втвърдител за обем и блясък

Здравейте прекрасни хора :) !
Дойдоха отново горещите дни, в които освен, че гримът ти става буквално "на нищо" от силните температури, ами и косата.
Момичетата, с които имат дълга и гъста коса знаят, че в летните дни е почти непосилно да си оставим косата пусната и да се чувстваме комфортно. Когато ми е топло, единственото нещо, което желая е косата ми да е колкото си може по - далече от врата и гърба ми, и да нямам грам грим по лицето си.
Да не говорим, че ако случайнооо реша да се изправя, от косата ми остава всичко друго, но не и права и гладка коса, хахах.
Винаги като дойде летния сезон си имам един мой трик, който освен, че е ефектен е и много  удобен, когато през деня съм заета, а вечерта искам косата ми да изглежда що годе добре.
Малкият трик, който ползвам е пяната за коса. От известно време, тествам пяната за коса на Nivea DiamondVolume  и съм супер, супер доволна. Прави косата да изглежда страхотна, като крайният резултат е много естествен и непринуден.
До сега ползвах различни други марки, но от скоро тествам продукт на Nivea  за коса и останах очарована. Пяната е с по - силна фиксация, защото моята коса е неподатлива на по - слаба. Ухае много свежо, нежно и чисто и дава усещането за чистота и парфюм в косата.
Начинът, по който я използвам аз е следния: след баня нанасям пяната в почти изсъхнала коса, като по желание ползвам и сешоар за по - бърз ефект, но най често я нанасям на косата, намачквам я навсякъде с ръце и я връзвам в небрежен кок, като спя така. Сутринта или я пускам, или отново я оставям така и пускам, когато желая и имам уникална начупена коса, която стои много естествено. Разбира се може и след баня просто да си я намачкате с пяна без да правите кок, като наблегнете на пяната главно в корените и ще получите много хубав естествен обем и повдигане. За мен главно ефекта на косата зависи от пяната, тъй като съм ползвала доста видове и правя разлика в това, че някой правят прекалено "гел ефект", който на мен лично не ми харесва особено много. Падам си по по - естествения ефект, който повече наподобява плажни нежни чупки. Със сигурност мога да ви препоръчам пяната, и ще се радвам ако ми оставите коментар с препоръки за къдрене с пяна, или така нареченото намачкване. Ще се радвам да обменим опит :)!

Коментари

Популярни публикации