Tannymaxx Brown Super Black крем за загар за солариум

Здравейте приятели :) !
Аз съм от момичетата, които са с бяла кожа и винаги, когато отида на море, басейн и т.н. изгарям като рак. Независимо дали се мажа с нещо, независимо колко стоя под чадър аз просто си почервенявам и след това евентуалното ми почерняване е почти никакво...
Истината е, че аз много обичам тъмния загар и се старая да го придобивам, но предишните години знаех, че искам, но не знаех как точно...
Тайната ми е посещение на солариум един месец преди лятната ми почивка. Тук хората, които са против солариумите и излагането на слънце имат пълното право да не се съгласят с мен, но за мен това работи, още повече, че го правя в много премерени количества и с продукти,  с които се старая максимално да предпазя кожата си.
Та така. Започвам да ходя на солариум месец преди лятната си почивка с цел да направя една добра основа, която да ми помогне да си направя тена, който желая. Тук искам да кажа, че всяка кожа потъмнява по различен начин, някои кожи оранжевеят, други жълтеят, а късметлийките стават шоколадови :)... Това се дължи на подтона на кожата ни. Моят е жълт, но аз си мисля, че доста умело се справям с това да имам един приятно да кажем шоколадов не, но тип "мляко с кафе" тен, хахах, който мен напълно ме устройва.
Солариум използвам 1-2 пъти седмично , като първите 3-4 пъти се пускам на максимум 3 минути, за да може кожата ми да свикне и да избегна евентуални последици. 
За лицето използвам задължително 50+ фактор, а за тялото се доверявам на Tannymaxx Brown Super Black крем за загар за солариум
За да имате хубав тен следствие на солариум козметиката е да не кажа най - важното нещо, но е от огромно значение. Аз се доверявам от много години на Tannymaxx, защото за мен са с уникално качество. 
Важно е да ползваме козметика за солариум, за да предпазваме кожата си от вредата на солариума, макар че се смята, че новите солариуми са максимално безопасни, но козметиката е задължителна. Освен това, с подходящите продукти получаваме перфектния тен и хидратираме допълнително кожата си, а това също е ключово в задържането на тена маскимално дълго време и натрупването на качествен такъв.
Изключително съм доволна точно от този и го препоръчвам, за тези от вас, които са в търсене.
нанася се много лесно, хидратира много добре и има много приятен аромат.


Коментари

Популярни публикации