Soaphoria Chocolate Heaven био кокосово масло

Здравейте мили хора :) !
След доста дълъг опит и тест на различни неща от кухнята, които са така известни напоследък събрах доста опит с един продукт, в който почти всеки човек се кълне особено в днешно време. 
Както сте разбрали от заглавието, днес става дума Soaphoria Chocolate Heaven био кокосово масло.  От доста време чета навсякъде как кокосовото масло превзема абсолютно всичко в едно домакинство, като например, че се  ползва типично в кухнята, но и извън нея. Масово влогъри и блогъри от цял свят го ползват и в козметиката си.
Точно това ми беше много интересно и провокира любопитството ми. Как и с какво едно кокосово масло е толкова ползотворно, че масово хората се отказват от кристалите за коса, почистващите продукти за грим, лосионите за тяло, лице и дори продуктите за загар.
Към днешна дата се оказва, че съм обсебена от кокосовото масло и наистина използвам да не кажа всеки ден, но поне 3 пъти в седмицата, даже 4 като се замисля :)...

Първия начин, чрез който осъзнах колко всъщност е полезно и обичам кокосовото масло е като маска за коса. Старая се преди всяко измиване на косата ми да я намажа обилно с маслото и като казвам обилно, то наистина обилно -  от корените до краищата (имайки се предвид, че съм със суха коса на мен по никакъв начин не ми утежнява косата, като мажа и корените). 
След като я намажа, гледам да престоя колкото се може по - дълго така, като понякога се отнасям върша си неща вкъщи и се оказва, че съм стояла повече от 6 часа. Обещавам ви, че след това косата ви става великолепна - хидратирана и подхранена, мекичка, жива и много лъскава. Отделно при системна употреба вие и давате буквално живот, защото както знаем такъв тип маски са нов живот за косите ни. Веднъж месечно си правя и друго домашни маски, към които отново добавям задължително обилно кокосово масло.  Косата, особено много изтощената коса ще ви благодари, че правите това за нея, бъдете сигурни. Понякога, когато чувствам косата си в краищата много суха отново нанасям много малко и то само по краищата и. Косата веднага живва и сте сигурни, че и слагате нещо полезно, а не поредната доза силикони и и химии под формата на "кристали". :)

Вторият начин, по който използвам кокосовото масло  и също ми е любим и да го нанасям на тялото ми, вместо лосион за тяло. Хора, кожата става като бебешка. Особено ако имате твърде суха кожа ви съветвам преди да прибегнете до кремове за атопични кожи и т.н първо да пробвате кокосовото масло. Страхотно е. Именно то ми помогна на мен, когато имах някакъв ужасен проблем след морето и кожата ми буквално падаше като сняг.

Третият начин, чрез който  отново усетих ползите от този продукт е като средство за премахване на грим. Да звучи странно и някак си налудничево, но определено действа. Особено сега през студените месеци, когато кожите са доста стресирани това е едно много добро средство, което да премахне грима ни. Нанасям на лицето и започвам да премахвам първо спиралата и тя буквално се топи, като не е нужно да се протриват очите с тампончета. След това преминавам към цялото лице и всичко отново се топи, дори и червило, което е трайно. След това измивам с измивен гел и нанасям хидратацията си. Уверявам ви, че действа :) .
Продуктът, който аз използвам е в много красива и стабилна опаковка и наистина ми направи впечатление, когато разглеждах продуктите на Soaphoria.
Ще се радвам, ако ми оставите коментари свързани с различни начини за използване на кокосово масло, и ще бъда щастлива, ако съм ви била от полза с моите :).





Коментари

Популярни публикации